dimecres, 24 de febrer de 2016

Un bon grup de socis (més de seixanta persones) i una temàtica excel·lent ens va permetre el passat 24 de febrer al Palau Robert de Barcelona donar un bon contingut a la nostra  assemblea anual de socis.

A l’Assemblea, que ofereix un contingut previ d’entre els que més interès desperten entre els socis, es va tractar sobre la neurociència i els aprenentatges que facilita pel que fa a l’establiment de vincles amb el públic objectiu i els prescriptors de productes pels infants, més enllà de la comercialització.


Varen intervenir l’Estrella Fernández, psicòloga, formadora de mindfulness, especialista en neurociència cognitiva i neuropsicologia, professora d’EADA, investigadora i directora d’Inself Center i Sergio Colado, enginyer especialitzat en anàlisis del comportament, Doctorat Honoris Causa pel Comitè de Terapeutas en Comportamiento no verbal i Director de Nechi Group.

Estrella Fernandez:
Va parlar de quines son les bases neuronals per sentir-se be. Va parlar de quines coses ens donen la felicitat i quina durada tenen en el temps així com els 7 hàbits de la felicitat sostenible (construir relacions, mostrar gratitud, descansar, tenir propòsits, practicar amabilitat, fer exercici físic, i viure el present).

Sergio Colado
Va parlar de l’anàlisi i gestió dels canals expressius no verbals com la expressió facial, els gestos, postures, parallenguatge, apatia, aparença, el verbal, etc. Com treballar-los i mesurar-los per transformar-los en beneficis pels nostres propòsits son alguns dels reptes que en varen parlar.

Aquestes intervencions varen ser alineades a un repte que tenen  les empreses del clúster. Aquest és el d’establir vincles amb el seu públic com a aliats en la criança dels infants, aspecte que afecta estratègies i tàctiques de comunicació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada