Un bon grup de socis (més de seixanta persones) i una
temàtica excel·lent ens va permetre el passat 24 de febrer al Palau Robert de
Barcelona donar un bon contingut a la nostra
assemblea anual de socis.
A l’Assemblea, que ofereix un contingut previ d’entre els
que més interès desperten entre els socis, es va tractar sobre la neurociència
i els aprenentatges que facilita pel que fa a l’establiment de vincles amb el
públic objectiu i els prescriptors de productes pels infants, més enllà de la
comercialització.
Varen intervenir l’Estrella Fernández, psicòloga, formadora
de mindfulness, especialista en neurociència cognitiva i neuropsicologia,
professora d’EADA, investigadora i directora d’Inself Center i Sergio Colado,
enginyer especialitzat en anàlisis del comportament, Doctorat Honoris Causa pel
Comitè de Terapeutas en Comportamiento no verbal i Director de Nechi Group.
Estrella Fernandez:
Va parlar de quines son les bases neuronals per sentir-se
be. Va parlar de quines coses ens donen la felicitat i quina durada tenen en el
temps així com els 7 hàbits de la felicitat sostenible (construir relacions,
mostrar gratitud, descansar, tenir propòsits, practicar amabilitat, fer
exercici físic, i viure el present).
Sergio Colado
Va parlar de l’anàlisi i gestió dels canals expressius no
verbals com la expressió facial, els gestos, postures, parallenguatge, apatia,
aparença, el verbal, etc. Com treballar-los i mesurar-los per transformar-los
en beneficis pels nostres propòsits son alguns dels reptes que en varen parlar.
Aquestes intervencions varen ser alineades a un repte que
tenen les empreses del clúster. Aquest
és el d’establir vincles amb el seu públic com a aliats en la criança dels
infants, aspecte que afecta estratègies i tàctiques de comunicació.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada